Friday, August 16, 2013

Tempah Perabot Atau Beli, Mana Yang Terbaik?

Tempah Perabot atau beli saja dari kedai perabot? Kedua-duanya pada hakikatnya adalah sama saja. Kita bayar duit dan kita dapat perabut yang diinginkan.

Tapi dari sudut kepuasan mungkin banyak jauh berbeza. Bagi yang tidak cerewet, mudah saja, hanya pergi ke kedai perabot berhampiran dan buat sedikit tinjauan dan pilih yang mana satu berkenan di hati. Buat bayaran dan bawa pulang perabot anda.

Asal saja nampak cantik dan berkenan di hati, tak jadi masalah.

Tetapi apabila melihat dari sudut kualiti, mungkin agak memeningkan kepala kerana kebanyakan perabot yang murah diperbuat dari bahan-bahan yang rendah kualitinya. Ramai yang terperangkap dengan pembelian pebabot yang nampak cantik tetapi diperbuat dari serbuk kayu atau soft board.

Perabot jenis ini sangat sensitif dengan air, sudah pasti ianya akan cepat rosak jika terkena sedikit air di permukaannya.

Tetapi bagi yang inginkan sebuah perabot yang unik dan tersendiri dari rekabentuknya, sudah pastilah memilik untuk menempah perabot mereka.

Banyak syarikat yang menawarkan perkhidmatan membuat perabot di luar sana tetapi mungkin anda tidak sanggup untuk membayar kos pembuatan yang terlalu tinggi kerana kebanyakan syarikat terpaksa membayar gaji pekerja mahir yang terlalu tinggi untuk menghasilkan sebuah perabot yang berkualiti.

Untuk membantu anda mendapatkan sebuah almari, kabinet dapur, wardrobe dan apa saja perabot dengan pelbagai saiz dengan kualiti yang terjamin dan yang lebih penting dengan harga yang sangat berpatutan kami menawarkan perkhidmatan tempahan perabot anda.

Lihat contoh perabot seperti gambar di bawah:




Ukuran yang bertepatan dengan saiz rumah anda dapat disesuaikan 100% tidak perlu rungsing dengan ruang yang berlebihan.

Menawarkan harga yang berpatutan kami juga tidak berkompromi tentang soal kualiti.  
Tempah sekarang!!  Whatsapp / call : 012-6658195 atau 014-6028710






No comments:

Post a Comment